Wniosek z propozycją nadania nazwy ulicy, placu, ronda lub skweru
Właściciel nieruchomości przy której teren objęty wnioskiem jest położony. W przypadku nadania nazwy drodze wewnętrznej wniosek powinien zawierać pisemną zgodę wszystkich właścicieli terenów przy której droga jest zlokalizowana.
Wniosek można złożyć w następujący sposób:
- przesłać droga elektroniczną za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP na adres: /7e077egju7/skrytka,
- przesłać drogą pocztową na adres Urzędu,
- bezpośrednio w Urzędzie.
- wniosek o nadanie nazwy ulicy
- mapa z zaznaczonym terenem objętym wnioskiem
- pisemna zgoda właścicieli terenów przy którym nieruchomość objęta wnioskiem jest położona
min. 30 dni od dnia złożenia wniosku
- bezpłatnie
- 17 zł opłaty skarbowej w przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika
TELEFON +48 91 884 90 47 |
|
FAX +48 91 311 95 10 w. 22 |