Przyjmowanie interesantów w Referacie Spraw Obywatelskich
wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.
Umówienie terminu - tel. 91 884 90 23
Podstawa prawna: art. 19 ustawy o orderach i odznaczeniach z dnia 16 października 1992 r. (Dz. U. z 1992 r. Nr 90, poz. 450 z późn. zm.). Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 listopada 1992 r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów (Dz. U. z 1992 r. Nr 90, poz. 453 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie (50-lecie)
Do wglądu:
- aktualny odpis skrócony aktu małżeństwa,
- dowody osobiste małżonków.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy:
Do 180 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Spraw Obywatelskich.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Sprawę załatwia się w pokoju nr 2, tel. (91) 884-90-23.
Referat Spraw Obywatelskich
TELEFON +48 91 884 90 23 |
|
FAX +48 91 311 95 10 w. 22 |