Przyjmowanie interesantów w Referacie Spraw Obywatelskich
wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.
Umówienie terminu - tel. 91 884 90 23
Dane każdej osoby, która posiada dowód osobisty, są przetwarzane w Rejestrze Dowodów Osobistych.
Jeśli potrzebujesz zaświadczenia, które będzie zawierało informacje o Twoich danych, znajdujących się w Rejestrze Dowodów Osobistych, możesz wystąpić z wnioskiem do dowolnego urzędu gminy.
Pamiętaj, że zaświadczenie możesz otrzymać wyłącznie, gdy pytasz o swoje dane znajdujące się w Rejestrze Dodowów Osobistych lub gdy występujesz o dane dotyczące Twojego dziecka lub podopiecznego, dla którego jesteś opiekunem albo kuratorem.
Wymagane dokumenty:
Aby otrzymać zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych musisz złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia. Samodzielnie napisz pismo, które będzie zawierać Twoje dane:
oraz wskazanie, jakie informacje powinno zawierać zaświadczenie, o które wnioskujesz (zaświadczenie może stanowić pełny odpis Twoich danych lub zawierać jedynie kilka żądanych informacji).
Do wniosku załącz następujące dokumenty:
Miejsce złożenia dokumentów
Wniosek możesz złożyć:
Opłaty
Opłaty te możesz uiścić:
Termin i sposób załatwienia
Zaświadczenie otrzymasz w ciągu 7 dni. Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy
Jeśli nie otrzymasz zaświadczenia o żądanej treści, możesz wnieść zażalenie do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem Wydziału Spraw Obywatelskich. Masz na to 7 dni od daty jego doręczenia.
Referat Spraw Obywatelskich
TELEFON +48 91 884 90 23 |
|
FAX +48 91 311 95 10 w. 22 |