Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Wsparciem Zachodniopomorskiej Karty Seniora objęte są osoby starsze zamieszkałe na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Karta umożliwia korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z katalogu ofert: kultury, edukacji, rekreacji, transportu i innych usług oferowanych przez partnerów Programu.
O Zachodniopomorską Kartę Seniora mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 60 lat. Karty wydawane są bezpłatnie.
Dodatkowe informacje dostępne są w Regulaminie wydawania i użytkowania Zachodniopomorskiej Karty Seniora.
W przypadku pytań prosimy o kontakt: tel. 91 884 90 41 lub e-mail: dziaczek@kolbaskowo.pl
Jak otrzymać Zachodniopomorską Kartę Seniora?
Przyznanie Karty następuje na podstawie wniosku złożonego w Urzędzie Gminy Kołbaskowo.
Wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty jego złożenia. Odbioru Karty dokonuje się osobiście w Urzędzie gminy. Możliwe jest otrzymanie wydanej karty za pośrednictwem operatora pocztowego. Zachodniopomorska Karta Seniora jest ważna wraz z dowodem osobistym.
Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem ulg i zniżek dostępnych dla posiadaczy Zachodniopomorskiej Karty Rodziny i Zachodniopomorskiej Karty Seniora.
Informujemy, że od 01.10.2024 r. piątek jest dniem bez obsługi interesantów.
Przyjęcia interesantów w Urzędzie Gminy Kołbaskowo odbywają się:
w Sekretariacie, w tym w Punkcie Obsługi Interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00,
w pozostałych komórkach organizacyjnych w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki w godzinach od 08:00 do 15:00, tym że w:
- Referacie Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, - Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego, - Samodzielnym wieloosobowym stanowisku ds. planowania przestrzennego i inwestycji
przyjęcia interesantów w czwartki odbywają się w godzinach od 08:00 do 10:00 oraz od 14:00 do 15:00.
Przyjmowanie interesantów w Referacie Spraw Obywatelskich wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. Umówienie terminu - tel. 91 884 90 23