RDK

Chcesz ograniczyć do minimum wizyty w urzędach? Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK). Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.

Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:
- dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym)
- rozpatrzeniu złożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+)
- zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego
- potrzebie uzupełnienia dokumentów

Jak dołączyć do RDK? To proste! Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w urzędzie - wypełnij dostępny formularz. Jeżeli masz pytania, zapytaj urzędnika.
- przez internet - wejdź na www.gov.plg i wybierz usługę "Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)"

Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka, że Twoje adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.

Pin It