Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Podstawowe obowiązki:
Prowadzenie ewidencji księgowej.
- Zadania szczegółowe wykonywane na stanowisku:
1) Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowych przekazywanych przez pracowników merytorycznych.
2) Wystawianie not korygujących zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
3) Analiza ewidencji faktur wprowadzanych przez poszczególnych dysponentów, wynikających z realizacji zawartych umów, a także faktur i innych dokumentów rozliczeniowych niezwiązanych z umowami w programie Dysponent.
4) Analiza zrealizowanych płatności w programie Dysponent (tj. zaksięgowanych w module FK wyciągów bankowych i dowodów kasowych) w powiązaniu z umową, fakturą i innymi dokumentami rozliczeniowymi.
5) Analiza ewidencji umów, faktur i innych dokumentów w kontekście zaangażowania środków budżetowych w programie Dysponent.
6) Ewidencja faktur, wynikających z realizacji zawartych umów a także faktur i innych dokumentów rozliczeniowych niezwiązanych z umowami (Referat Finansowy).
7) Wprowadzanie do programu Dysponent podatku naliczonego (na podstawie rejestru zakupu) oraz innych dokumentów rozliczeniowych mających wpływ na zaangażowanie środków budżetowych.
8) Analiza realizacji budżetu tj. środków budżetowych pozostających do dyspozycji (faktycznego wykonania, zaangażowania) przez poszczególnych dysponentów.
9) Bieżąca analiza faktur pod względem możliwości odliczenia podatku naliczonego.
10) Przygotowywanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych o wartości do 130.000,00 zł netto (Referat Finansowy).
11) Rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę oraz kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań przekazywanych przez pracowników merytorycznych.
12) Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem spadków przez Gminę Kołbaskowo.
Szczegóły w załączonym ogłoszeniu.