Gmina Kołbaskowo

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac

Wójt Gminy Kołbaskowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac w Urzędzie Gminy Kołbaskowo. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Podstawowe obowiązki:
  1. Naliczanie wynagrodzeń, pochodnych od wynagrodzeń oraz obsługa bankowości elektronicznej.
  • Zadania szczegółowe wykonywane na stanowisku:
  1. Obsługa systemu bankowości elektronicznej (pobieranie na bieżąco z banku wyciągów bankowych, przekazywanie do banku wszelkich poleceń przelewów bankowych zgodnie z terminem ich płatności).
  2. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz sporządzanie przelewów w zakresie wynagrodzeń i potrąceń.
  3. Zgłaszanie oraz wyrejestrowanie osób ze wszystkich tytułów ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, pracowników własnych oraz osób pobierających świadczenia na podstawie innych tytułów (drogą elektroniczną), prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  4. Sporządzanie rocznych informacji naliczonego podatku dochodowego od wynagrodzeń i innych tytułów np.: zlecenia, umowy o dzieło, przychodów z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich oraz terminowe przekazywanie podatku do urzędów skarbowych.
  5. Wystawianie podatnikom informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy.
  6. Ustalanie wysokości wszelkich zasiłków wynikających ze stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji wymaganej do ustalenia uprawnień.
  7. Naliczanie składek ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego i na Fundusz Pracy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS.
  8. Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, wydawanie zaświadczeń                   o wysokości zarobków.
  9. Wystawianie zaświadczeń w części dotyczącej wynagrodzenia, osobom przechodzącym na emeryturę jak i osobom ubiegającym się o jej przeliczenie.
  10. Współpraca z pracownikiem kadr w zakresie sporządzania dokumentacji umożliwiającej ustalenie kapitału początkowego osób składających wnioski.
  11. Obliczanie i rozliczanie w ustalonych terminach składek na Fundusz Pracy i Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
  12. Prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie osób zatrudnionych  w ramach robót publicznych.
  13. Prowadzenie spraw związanych z zajęciem wynagrodzenia za pracę w związku             z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym.
  14. Bieżące i terminowe przekazywanie sporządzanych dokumentów pracownikom w celu terminowego ujęcia ich w ewidencji księgowej.
  15. Stała analiza wynagrodzeń, klasyfikacji budżetowej oraz kontrolowanie wysokości planu do faktycznych wypłat wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
  16. Terminowe odprowadzanie składek Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) na podstawie danych przekazywanych przez pracownika merytorycznego oraz bieżące kontrolowanie wysokości planu.
  17. Przygotowywanie danych do projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw.
  18. Współpraca z organami egzekucyjnymi dotycząca zajętych wierzytelności przez te organy oraz bieżąca analiza wierzytelności związana z potrącaniem egzekwowanych świadczeń z tytułu umów cywilnoprawnych, wystawionych faktur lub rachunków, zwrotu kaucji gwarancyjnych.
  19. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych oraz analiz wynikających z zakresu czynności.
  20. Stała analiza potrąceń związanych z ubezpieczeniami pracowniczymi, przygotowywanie w tym zakresie informacji i zestawień.
  21. Zastępstwo pracownika ds. majątku gminy, ubezpieczeń i obsługi kasowej.
  22. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
  23. Wykonywanie czynności doraźnych wynikających z zadań gminy i konieczności zastępstw na stanowiskach pracy.
 
Szczegóły w załączonym ogłoszeniu. 

Pliki do pobrania:

Ogłoszenie o naborze OR.2110.5.2023
Format: pdf, 2.02 MB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności